Sprookje of opgezet spel, dat weten we niet. Maar wel een leuk verhaal! Het begon met een onschuldige brief van een Amerikaans schoolkind uit de vijfde graad. Bria schreef naar Elon Musk, de topman van Tesla, dat het jammer is dat Tesla niet adverteert met zijn ecologisch verantwoorde auto's. En ze stelt vast dat er veel homemade reclame circuleert. Zou Tesla niet eens overwegen om een wedstrijd uit te schrijven waarbij homemade advertenties worden ingestuurd, waarna Tesla de leukste campagne ook echt gebruikt? De papa van het meisje uit de vijfde graad zette de brief in een tweet. En bingo! Elon Musk zelve antwoordde heel snel: "Dank je voor die mooie brief. Dat lijkt een goed idee te zijn. We gaan dat doen!"
Fantastisch niet? Snel dus een homemade advertentie naar die sympathieke Elon Musk sturen! Maar neem het ons niet kwalijk dat hier op de redactie enkele alarmbellen afgingen. De papa van de 10- of 11-jarige Bria is, toevallig wellicht, autojournalist - Bria somt in haar brief zelfs braaf de tijdschriften op waarvoor haar papa werkt. En de tweet was met voorbedachte rade: Bria zelf schrijft dat haar papa het bericht zal tweeten. Maar kom, het is bijna weekend en we houden van mooie verhalen. Laat de mooiste homemade advertentie winnen!
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]