Nu maandag 31 augustus 2015 is het zover: dan start de nieuwe Qmusic met een nieuw logo, een nieuwe baseline en een gloednieuwe programmering, zoals hier eerder bericht. Muziek en luisteraars staan centraal in het nieuwe verhaal van Q. Dat nieuwe logo is overigens een ontwerp van Dixon Baxi, een Londens bureau, in nauwe samenwerking met Lieven Van Overbeke, de creative director van Medialaan.
Maarten Vancoillie en Dorothee Dauwe trappen om 06u af in 'Dauwe & Vancoillie'. Sven Ornelis loodst de luisteraar verder door de voormiddag tussen 09u en 12u. Op de middag is Jolien Roets aan zet in haar programma 'Vrije Radio'. Wim Oosterlinck neemt om 13u over en presenteert tot 16u. Nieuwe Q-stem Sam De Bruyn en sidekick Heidi Van Tielen vangen tussen 16u en 19u in ‘Sam & Heidi’ de luisteraar op tijdens de spits. Andere nieuwkomer Sean Dhondt presenteert samen met Marcia Bwarody het programma 'The BSMNT' tussen 19u en 22u. Tussen 22u en 00u sluit Rik Boey de dag af in '@rikboey'.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]