Nu maandag 31 augustus 2015 is het zover: dan start de nieuwe Qmusic met een nieuw logo, een nieuwe baseline en een gloednieuwe programmering, zoals hier eerder bericht. Muziek en luisteraars staan centraal in het nieuwe verhaal van Q. Dat nieuwe logo is overigens een ontwerp van Dixon Baxi, een Londens bureau, in nauwe samenwerking met Lieven Van Overbeke, de creative director van Medialaan.
Maarten Vancoillie en Dorothee Dauwe trappen om 06u af in 'Dauwe & Vancoillie'. Sven Ornelis loodst de luisteraar verder door de voormiddag tussen 09u en 12u. Op de middag is Jolien Roets aan zet in haar programma 'Vrije Radio'. Wim Oosterlinck neemt om 13u over en presenteert tot 16u. Nieuwe Q-stem Sam De Bruyn en sidekick Heidi Van Tielen vangen tussen 16u en 19u in ‘Sam & Heidi’ de luisteraar op tijdens de spits. Andere nieuwkomer Sean Dhondt presenteert samen met Marcia Bwarody het programma 'The BSMNT' tussen 19u en 22u. Tussen 22u en 00u sluit Rik Boey de dag af in '@rikboey'.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]