Het beursgenoteerde Roularta Media Group heeft beslist om vanaf maart te stoppen met de uitgave van het maandblad Royals. De titel was afhankelijk van de losse verkoop die de laatste jaren sterk bleef teruglopen.
Het blad verscheen in het Nederlands en het Frans en werd gemaakt door een klein vast team en een netwerk van freelancers. Voor drie medewerkers werd binnen de groep geen oplossing gevonden.
Tant de aandacht voor koninklijke onderwerpen? Eerder haalde Medialaan ook al het programma Royalty van het scherm...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]