Maastery start met marketing on demand

In een tijd waarin veel bedrijven zichzelf opnieuw moeten uitvinden, lanceert Olivier Rousseaux het marketing on demand-platform Maastery. Het platform werd opgericht als entiteit binnen de groep Virtuology International en in samenwerking met Cédric Donck, Grégoire de Nève en Annick Vandersmissen.
Met Maastery brengt Rousseaux alle expertise van een online marketing-afdeling op één plek. De ‘M-A-A-S’ staat daarbij voor “marketing as a service”, naar het voorbeeld van SAAS, “software as a service”. Om de coördinatie van projecten te vergemakkelijken, biedt Maastery klanten een virtuele samenwerkingsruimte die het mogelijk maakt om een lopend project in real time te volgen. Er is geen enkele fysieke verplaatsing vereist en er hoeven ook geen e-mails uitgewisseld worden. De samenwerking wordt georganiseerd in een beveiligde ruimte die toegankelijk is voor alle betrokken partijen. Meer informatie over Maastery vindt u op de website.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]