Federgon, de Belgische federatie van de HR-dienstverleners, heeft recent een nieuwe missie, baseline en identiteit gelanceerd. Het brand agency Mad about you begeleidde het hele traject.
De arbeidsmarkt is steeds in beweging en dat maakt ook dat de rol van Federgon als federatie in de loop der jaren is geëvolueerd. Daarom werd eind 2021 beslist om een strategische denkoefening te doen, om opnieuw scherp te stellen waar Federgon als organisatie voor staat, anno 2022 en de komende jaren. Het resultaat van deze oefening werd gevisualiseerd in een passend logo en nieuwe huisstijl. Met de nieuwe baseline ‘network for work’ positioneert Federgon zich als vereniger, adviseur, inspirator en creator voor zijn leden en stakeholders. De gedeelde missie? Ervoor zorgen dat iedereen zijn plek vindt in de wereld van werk. Het uitgangspunt voor de nieuwe identiteit is dan ook het idee van ‘samenbrengen’, met als symbool twee halve cirkels die naar elkaar toe bewegen. Het logo werd ontwikkeld in verschillende kleuren, wat de diversiteit van de arbeidsmarkt weerspiegelt.
Mad about you is een boutique agency, gespecialiseerd in brand strategy, culture en identity. Tot haar klanten behoren o.a. SD Worx (employer branding), Degroof Petercam (employer branding / corporate purpose), Wolters Kluwer (brand strategy), Teamleader (brand culture), Napoleon Games (employer branding) en HeidelbergCement (purpose campaign).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]