Cannes Lions kondigt aan dat Madonna Badger, Chief Creative Officer van Badger & Winters, de rol van ambassadrice op zich zal nemen voor het programma See It Be It 2017. Dat initiatief, dat opgericht werd in 2014, wil carrièrekansen voor vrouwen creëren en het aantal vrouwelijke leiders op de markt verhogen. Daarom wordt er ieder jaar jaar een groep internationale vrouwen aanwezig om workshops, conferenties en een networkingprogramma te volgen. Met de campagne #WomanNotObjects profileerde Madonna zich als woordvoerster voor vrouwen in de reclamesector. Vorig jaar benadrukte ze nog op briljante wijze het belang van empathie in het bedrijfsleven.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]