Mediageuzen verwelkomt Maes op zijn 2m2-outdoornetwerk voor Delhaize. Met de campagne, ontwikkeld door FamousGrey, wenst het biermerk al zijn klanten “met afstand de beste zomer” toe.
De campagne wordt verspreid via de 2m2 DOOH-borden die in het netwerk zitten van Mediatrader. Vandaag dekt dat 2m2-netwerk in België 150 winkelpunten en 480 reclamedragers. Mediatrader staat in voor plaatsing, onderhoud en invulling van het netwerk, Mediageuzen verkoopt de ruimte als saleshouse aan merken.
Credits
Creative Agency: FamousGrey
Media Agency: Dentsu Aegis (Carat) & Posterscope
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]