Magnum verovert Snapchat

Unilever experimenteerde in de VS al met Snapchat, nu is ook de Oude Wereld aan de beurt. Vandaag lanceerden Unilever en Mindshare op Snapchat een eerste 'sponsored lens'-campagne. Met de lens kunnen Snapchat-gebruikers hun gezicht omtoveren tot een wild dier. De Snapchat-campagne maakt deel uit van Magnums Release The Beast-campagne. De campagne duurt 24 uur...
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]