
Brussels Airlines/Jesse Willems
Begin deze week stelde Brussels Airlines haar langverwachte Magritte-vliegtuig voor, een surrealistische Airbus A320 opgedragen aan Belgisch kunstenaar René Magritte. Na de aanslagen van 22 maart gingen de gedachten van de medewerkers van Brussels Airlines uit naar alle leed dat werd veroorzaakt door die aanslagen, maar het leven gaat door, moet doorgaan. Het vliegtuig volgt in de voetsporen van Rakcham, het Kuifje-vliegtuig dat de maatschappij vorig jaar lanceerde, en is dus het tweede in een reeks van vliegtuigen die Brussels Airlines opdraagt aan iconische Belgen.

Brussels Airlines/Jesse Willems
Na de onthulling vertrok Magritte voor haar luchtdoop: een 2 uur en 20 minuten durende vlucht naar Madrid. Voor de gelegenheid bood Neuhaus alle passagiers op de eerste vlucht een doos chocolade aan uit hun special Magritte collectie. Spotters, vliegtuigliefhebbers en Magritte-fans kunnen het uurrooster van Magritte volgen op brusselsairlines.com en worden uitgenodigd om hun foto’s van het vliegtuig te delen op Twitter en Instagram met de hashtag #SNMagritte.
Wie niet meteen de kans krijgt om met Magritte te vliegen heeft de kans om het vliegtuig virtueel te bezoeken, dankzij een 360° beleving die gecreëerd werd door Belgische startup AroundMedia.
Het speciale Magritte design blijft op de Brussels Airlines Airbus tot 2022.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]