Maison Moderne en Nvision: eendracht maakt macht

Het mediabedrijf Maison Moderne neemt een belang in het al even Luxemburgse digitaal bureau Nvision. "Een strategische toenadering," licht Mike Sergonne, mede-oprichter en managing partner van Nvision toe. "Behalve om een deelneming in het kapitaal gaat het ook om een samenwerking tussen twee perfect complementaire bedrijven."

Nvision, dat met 27 medewerkers een omzet van twee miljoen euro realiseert, werd opgericht in 1999 door Raoul Mulheims en Mike Sergonne. Beiden blijven aandeelhouder van Nvision. Maison Moderne, opgericht in 1994, onderging de afgelopen jaren een stevige diversificatie. De mediagroep huisvest een uitgeverij, maar ook een regie, een contentmarketingbureau en zelfs een businessclub. Maison Moderne telt 95 medewerkers en afficheert een omzet van tien miljoen euro. Maison Moderne brengt zijn digitale projecten en zijn digitaal team onder bij Nvision.

Mike Koedinger en Etienne Velasti, respectievelijk CEO en financieel directeur van Maison Moderne, worden lid van de raad van bestuur van Nvision.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



