Maison Moderne en Nvision: eendracht maakt macht

Het mediabedrijf Maison Moderne neemt een belang in het al even Luxemburgse digitaal bureau Nvision. "Een strategische toenadering," licht Mike Sergonne, mede-oprichter en managing partner van Nvision toe. "Behalve om een deelneming in het kapitaal gaat het ook om een samenwerking tussen twee perfect complementaire bedrijven."
Nvision, dat met 27 medewerkers een omzet van twee miljoen euro realiseert, werd opgericht in 1999 door Raoul Mulheims en Mike Sergonne. Beiden blijven aandeelhouder van Nvision. Maison Moderne, opgericht in 1994, onderging de afgelopen jaren een stevige diversificatie. De mediagroep huisvest een uitgeverij, maar ook een regie, een contentmarketingbureau en zelfs een businessclub. Maison Moderne telt 95 medewerkers en afficheert een omzet van tien miljoen euro. Maison Moderne brengt zijn digitale projecten en zijn digitaal team onder bij Nvision.
Mike Koedinger en Etienne Velasti, respectievelijk CEO en financieel directeur van Maison Moderne, worden lid van de raad van bestuur van Nvision.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]