Hedendaagse kunst is big business geworden - en de lage rente op spaargeld gaf een bijkomende boost aan de kunstmarkt. Die ontwikkeling zette het Luxemburgse mediabedrijf Maison Moderne aan tot het uitgeven van DADADA, het eerste magazine specifiek gewijd aan kunst in Luxemburg.
Het eerste, 164 pagina's tellende nummer van dit jaarlijkse magazine verschijnt op 9 november 2016 en dat valt niet geheel toevallig samen met de opening van de tweede Luxembourg Art Week.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]