Torfs heeft ambitieuze groeiplannen voor de toekomst en om deze ambities in goeie banen te leiden vertrouwt de schoenenketen haar najaarscampagne toe aan Make Lemonade. « We charmeerden Torfs met onze no-nonsense aanpak en niveau van detail en nauwkeurigheid in het uitwerken van het concept, » vertelt Willem Van Den Hoof, ceo van Make Lemonade. Het Leuvense bureau haalde het na een consultatieronde. Sam De Win, co-CD van Make Lemonade vult aan: « Torfs heeft nog nooit op tv geadverteerd. Een eerste televisiespot maken voor een echt merk van hier, daar doen we het voor. » Het resultaat van de samenwerking is te bekijken vanaf september.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]