Make Lemonade vindt voor alles een schoen bij Torfs

Crea / News

torfsDe allereerste televisiecampagne van Torfs is een feit. Enkele maanden geleden won Make Lemonade het communicatiebudget voor Torfs en ging meteen aan de slag met het produceren van televisiespots, radiospots en tal van afgeleiden voor de komende maanden.

Een achttal maanden geleden zat Mediaplus, media agentschap van Schoenen Torfs sinds 2002, samen met het volledige marketing- en managementteam van Torfs. Na een aantal brainstorms, strategische sessiesmet alle betrokkenen kwam Mediaplus met een duidelijke visie en aanpak voor de toekomst. Aan de hand van een krachtige mediacampagne met focus op televisie, radio en online wil het agentschap samen met Schoenen Torfs, het merk naar een nieuw era brengen.

De messaging werd door Make Lemonade vertaald. De televisiespot, in een regie van Jan en Raf Roosens, toont ons sinds 30 augustus allerlei dagelijkse situaties waarin schoenen de hoofdrol spelen. Schoenen die lopen, trouwen, springen, vallen, rillen… De eindboodschap is eenvoudig: wat je ook doet, voor alles vind je een schoen bij Torfs.

Schoenen Torfs is er in geslaagd om door middel van een omnichannel aanpak te blijven groeien in een (inter)nationale concurrentiële markt, met passie voor zijn klanten en zijn medewerkers. Het is met grote trots dat Mediaplus hier reeds 15 jaar aan meewerkt.

Credits:
Agency: Make Lemonade
Client: Torfs
Creatives: Willem Van Den Hoof, Sam De Win
Account team: Iris Vermeiren, Lies De Vos, Sophie Goossens
Strategy: Karin De Bruyn
Production Company: Rococo
Directors: Jan en Raf Roosens
Sound: Roundhouse
Client: Barbara Torfs, Isabel Van Goethem, Maggie Hemmerechts, Jani Parmentier