Tien jaar geleden kende de wereld hoogstens 1000 mobiele apps. Een vlaag van Waaaah, ik ga een app lanceren » later en we tellen er miljoenen. Maar is een app vandaag nog… nuttig?
Een applicatie ontwikkelen? « Compleet nutteloos! » En voor een reclamecampagne? « Echt debiel! » claimt Brice Le Blévennec, CEO van Emakina. Een opener van formaat! « Het downloaden van een applicatie kost veel moeite. Het moet een nuttige dienst zijn en/of ongelooflijk leuk zijn. » Niemand zal eenvoudigweg een app downloaden, enkel en alleen voor je mooie inzichten, « tenzij je dom of masochistisch bent, » gaat Brice Le Blévennec voort… Enfin, u heeft het begrepen. Einde discussie dan maar? Niet echt. Als we een beetje graven, zien we dat het ‘wel of geen app’-debat nog steeds aanwezig is.
In PUB gaan we dieper in op apps, via gesprekken met onder meer Brice Le Blévennec (Emakina), Kris Hoet (Happiness), Pascal Poty (Digital Wallonia), Maarten Leyts (Trendwolves)... Lees het hele dossier in PUB Magazine.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]