Tien jaar geleden kende de wereld hoogstens 1000 mobiele apps. Een vlaag van Waaaah, ik ga een app lanceren » later en we tellen er miljoenen. Maar is een app vandaag nog… nuttig?
Een applicatie ontwikkelen? « Compleet nutteloos! » En voor een reclamecampagne? « Echt debiel! » claimt Brice Le Blévennec, CEO van Emakina. Een opener van formaat! « Het downloaden van een applicatie kost veel moeite. Het moet een nuttige dienst zijn en/of ongelooflijk leuk zijn. » Niemand zal eenvoudigweg een app downloaden, enkel en alleen voor je mooie inzichten, « tenzij je dom of masochistisch bent, » gaat Brice Le Blévennec voort… Enfin, u heeft het begrepen. Einde discussie dan maar? Niet echt. Als we een beetje graven, zien we dat het ‘wel of geen app’-debat nog steeds aanwezig is.
In PUB gaan we dieper in op apps, via gesprekken met onder meer Brice Le Blévennec (Emakina), Kris Hoet (Happiness), Pascal Poty (Digital Wallonia), Maarten Leyts (Trendwolves)... Lees het hele dossier in PUB Magazine.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]