Fans van Kerstmis (en van de kerstspotjes van John Lewis) hebben dit misschien al gezien, maar na de Gold Epica Award 2018 voor deze spot leek het ons ene goed idee te zijn om deze spot van adam&eveDDB London nog eens onder de aandacht te brengen, net als de making-of ervan. Opmerkelijk is dat John Lewis voor het eerst samenspande met food retailer Waitrose.
https://www.youtube.com/watch?v=hOmZXG19Ets
En de making-of:
https://www.youtube.com/watch?v=SfJFi4NpDhY
CREDITS
- Customer Director (John Lewis): Craig Inglis
- Marketing Director (John Lewis): Becky Brock
- Customer Director (Waitrose): Martin George
- Head of Marketing (Waitrose): Rupert Ellwood
- Agency (& City): adam&eveDDB, London
- Chief Creative Officer: Richard Brim
- Chief Executive Officer : Tammy Einav
- Managing Partner: Miranda Hipwell
- Executive Strategy Director : Martin Beverley
- Copywriter & Art Director: Tim Vance & Paul Knott
- Business Director: Sam Brown
- Account Director : Jo Lorimer
- Deputy Head of Integrated Production : Jack Bayley
- Production Company: Blink
- Director : Dougal Wilson
- Producer: Ewen Brown
- Production Manager: Beatrice Warren
- Title: "Bohemian Rhapsody"
- Product: Department Store
- Advertiser: adam&eveDDB/John Lewis & Parters, Waitrose & Partners

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





