Fans van Kerstmis (en van de kerstspotjes van John Lewis) hebben dit misschien al gezien, maar na de Gold Epica Award 2018 voor deze spot leek het ons ene goed idee te zijn om deze spot van adam&eveDDB London nog eens onder de aandacht te brengen, net als de making-of ervan. Opmerkelijk is dat John Lewis voor het eerst samenspande met food retailer Waitrose.
https://www.youtube.com/watch?v=hOmZXG19Ets
En de making-of:
https://www.youtube.com/watch?v=SfJFi4NpDhY
CREDITS
- Customer Director (John Lewis): Craig Inglis
- Marketing Director (John Lewis): Becky Brock
- Customer Director (Waitrose): Martin George
- Head of Marketing (Waitrose): Rupert Ellwood
- Agency (& City): adam&eveDDB, London
- Chief Creative Officer: Richard Brim
- Chief Executive Officer : Tammy Einav
- Managing Partner: Miranda Hipwell
- Executive Strategy Director : Martin Beverley
- Copywriter & Art Director: Tim Vance & Paul Knott
- Business Director: Sam Brown
- Account Director : Jo Lorimer
- Deputy Head of Integrated Production : Jack Bayley
- Production Company: Blink
- Director : Dougal Wilson
- Producer: Ewen Brown
- Production Manager: Beatrice Warren
- Title: "Bohemian Rhapsody"
- Product: Department Store
- Advertiser: adam&eveDDB/John Lewis & Parters, Waitrose & Partners
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]