
De koffer spreekt voorbijgangers aan en nodigt hen uit om in een hotelkamer van NH Hotels “op hun kop te gaan staan”, een foto te maken en die op social media te plaatsen. Op elke actiedag verloot de hotelketen een overnachting voor twee personen. Tijdens deze activatie gaat het om persoonlijk contact met de mensen in de stad. Wanneer het publiek na deze actie een memorabele hotelervaring heeft beleefd en met een glimlach op het gezicht wegloopt dan is de missie van NH Hotels geslaagd. Hieronder alvast de video van München.
“NH Hotels maakt een continue groei door zich aan te passen aan de veranderende eisen en behoeften van zakenreizigers en toeristen”, aldus Stefanie Schubert, directeur Marketing, E-Commerce & Communication. “Wij investeren continu in de toekomst met nieuwe hotels, waar een goede locatie, hoogstaande services, hartelijke medewerkers en vooruitstrevende innovaties centraal staan. Met deze opvallende actie willen we iedereen de hotelervaring bij NH Hotels op ludieke wijze laten beleven. Wij hopen hiermee een positieve associatie met het hotelmerk teweeg te brengen en de relatie met de gemeenschap in de steden waar wij aanwezig zijn verder te versterken.”
De making-of:
#NHontour data en locaties 2019:

De making-of:
#NHontour data en locaties 2019:
- München: 8-10 augustus (Olympia-Einkaufszentrum)
- Frankfurt: 12-14 augustus (Konstablerwache)
- Hamburg: 15-17 augustus (Rindermarkthalle)
- Düsseldorf: 19-21 augustus (Schadowplatz)
- Brussel: 29-31 augustus (Docks Bruxsel Shopping Centre)
- Amsterdam: 2-4 september (Amsterdam Airport Schiphol)
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]