{Making-of van de week}: NH zet hotelkamer op z'n kop
NH Hotel Group is nog tot 4 september 2019 op zomertour en doet zes populaire steden in Duitsland, België en Nederland aan. De eerste stop van de “hotelkamer op z’n kop” en de “pratende koffer” was op 8 augustus in de Beierse hoofdstad München. De reis ging verder via Frankfurt, Hamburg, Düsseldorf en bereikt via Brussel zijn eindbestemming Amsterdam. Het creatieve concept is ontstaan tussen een samenwerking van een bureau in Berlijn en het NH Hotels marketing team. De uitvoering van de #NHontour Summertour 2019 wordt verzorgd door de bureaus Milkhoneypepper and Needed.
De koffer spreekt voorbijgangers aan en nodigt hen uit om in een hotelkamer van NH Hotels “op hun kop te gaan staan”, een foto te maken en die op social media te plaatsen. Op elke actiedag verloot de hotelketen een overnachting voor twee personen. Tijdens deze activatie gaat het om persoonlijk contact met de mensen in de stad. Wanneer het publiek na deze actie een memorabele hotelervaring heeft beleefd en met een glimlach op het gezicht wegloopt dan is de missie van NH Hotels geslaagd. Hieronder alvast de video van München.
De koffer spreekt voorbijgangers aan en nodigt hen uit om in een hotelkamer van NH Hotels “op hun kop te gaan staan”, een foto te maken en die op social media te plaatsen. Op elke actiedag verloot de hotelketen een overnachting voor twee personen. Tijdens deze activatie gaat het om persoonlijk contact met de mensen in de stad. Wanneer het publiek na deze actie een memorabele hotelervaring heeft beleefd en met een glimlach op het gezicht wegloopt dan is de missie van NH Hotels geslaagd. Hieronder alvast de video van München.
“NH Hotels maakt een continue groei door zich aan te passen aan de veranderende eisen en behoeften van zakenreizigers en toeristen”, aldus Stefanie Schubert, directeur Marketing, E-Commerce & Communication. “Wij investeren continu in de toekomst met nieuwe hotels, waar een goede locatie, hoogstaande services, hartelijke medewerkers en vooruitstrevende innovaties centraal staan. Met deze opvallende actie willen we iedereen de hotelervaring bij NH Hotels op ludieke wijze laten beleven. Wij hopen hiermee een positieve associatie met het hotelmerk teweeg te brengen en de relatie met de gemeenschap in de steden waar wij aanwezig zijn verder te versterken.”
De making-of:
#NHontour data en locaties 2019:
De making-of:
#NHontour data en locaties 2019:
- München: 8-10 augustus (Olympia-Einkaufszentrum)
- Frankfurt: 12-14 augustus (Konstablerwache)
- Hamburg: 15-17 augustus (Rindermarkthalle)
- Düsseldorf: 19-21 augustus (Schadowplatz)
- Brussel: 29-31 augustus (Docks Bruxsel Shopping Centre)
- Amsterdam: 2-4 september (Amsterdam Airport Schiphol)
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]