
De koffer spreekt voorbijgangers aan en nodigt hen uit om in een hotelkamer van NH Hotels “op hun kop te gaan staan”, een foto te maken en die op social media te plaatsen. Op elke actiedag verloot de hotelketen een overnachting voor twee personen. Tijdens deze activatie gaat het om persoonlijk contact met de mensen in de stad. Wanneer het publiek na deze actie een memorabele hotelervaring heeft beleefd en met een glimlach op het gezicht wegloopt dan is de missie van NH Hotels geslaagd. Hieronder alvast de video van München.
“NH Hotels maakt een continue groei door zich aan te passen aan de veranderende eisen en behoeften van zakenreizigers en toeristen”, aldus Stefanie Schubert, directeur Marketing, E-Commerce & Communication. “Wij investeren continu in de toekomst met nieuwe hotels, waar een goede locatie, hoogstaande services, hartelijke medewerkers en vooruitstrevende innovaties centraal staan. Met deze opvallende actie willen we iedereen de hotelervaring bij NH Hotels op ludieke wijze laten beleven. Wij hopen hiermee een positieve associatie met het hotelmerk teweeg te brengen en de relatie met de gemeenschap in de steden waar wij aanwezig zijn verder te versterken.”
De making-of:
#NHontour data en locaties 2019:

De making-of:
#NHontour data en locaties 2019:
- München: 8-10 augustus (Olympia-Einkaufszentrum)
- Frankfurt: 12-14 augustus (Konstablerwache)
- Hamburg: 15-17 augustus (Rindermarkthalle)
- Düsseldorf: 19-21 augustus (Schadowplatz)
- Brussel: 29-31 augustus (Docks Bruxsel Shopping Centre)
- Amsterdam: 2-4 september (Amsterdam Airport Schiphol)
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]