Making-of van de Week: Kevin de Bruyne als emoji

Nu de WK-gekte ongeziene hoogtepunten bereikt, lanceert Nationale Loterij WK-emoji’s. Denk aan de gekende gele gezichtjes in de Belgische driekleur, een feestelijke vuvuzela en opvallende voetbalaccessoires maar ook de gezichten van favoriete spelers, een pakje friet en zelfs een duivelse drietand, zoals we eerder berichtten op pub.be.Courtois, Lukaku, Hazard, De Bruyne... De Belgische ‘golden boys’ zijn voortaan vereeuwigd in emoji-vorm. Wunderman Antwerp creëerde een set WK-gerelateerde figuren voor Nationale Loterij. Voetbalfans kunnen vanaf 14 juni hun liefde voor de sport ook in het Lottospel doortrekken. In plaats van cijfers, kiezen ze dus emoji’s. Een spel kost € 1,25 en is enkel toegankelijk op tablet of mobile via e-lotto.be. En hieronder trakteren we u op de making-of (van Kevin De Bruyne).
Agency: Wunderman Antwerp
Client: Nationale Loterij
Design & motion: Bert Beckers, Koen Geerinckx Digex expert lead: Jeroen Michiels
User experience design: Kathy Haemers Creative technical producer: Olivier Berger Account Manager: Carole Steger
Gelanceerd op 14 juni 2018






Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]