‘Making the Smallest Big Difference’: winnende slogan van Serviceplan voor klant LASEA

Als grote speler in de sector van de industriële laserproductie, deed LASEA een beroep op Serviceplan voor de ontwikkeling van een nieuwe positionering en merkstrategie. Bedoeling: de expertise van het merk op zijn gespecialiseerde nichemarkt in de verf zetten. LASEA vroeg het bureau ook om de creatie van een nieuw visueel concept.
Serviceplan kwam op de proppen met een spiksplinternieuwe slogan die de nadruk legt op de vakkennis van de fabriek inzake laser micromachining: "Making the Smallest Big Difference". In het verlengde creëerde het bureau een nieuwe look & feel die drie perspectiefniveaus belicht: de menselijke factor, het product, maar vooral ook de stukken die vervaardigd worden de performante
machines van LASEA.
Serviceplan werd ook gevraagd om een nieuwe bedrijfsvideo te draaien waarin de innovatieve en internationale benadering van LASEA, net als diens expertise, de hoofdrol spelen. Ontdek de video hieronder.
Credits
Accounts : Vanessa Sponar, Nick Van Calck, (Florence Roekens)
Directeur artistique : Luc Shih, Marc Thomasset
Copywriter : Manuel Sarraf, Nathalie Strybos
Creative leader : An Rietjens
Production Agency : Toast Agency
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]