Als grote speler in de sector van de industriële laserproductie, deed LASEA een beroep op Serviceplan voor de ontwikkeling van een nieuwe positionering en merkstrategie. Bedoeling: de expertise van het merk op zijn gespecialiseerde nichemarkt in de verf zetten. LASEA vroeg het bureau ook om de creatie van een nieuw visueel concept.
Serviceplan kwam op de proppen met een spiksplinternieuwe slogan die de nadruk legt op de vakkennis van de fabriek inzake laser micromachining: "Making the Smallest Big Difference". In het verlengde creëerde het bureau een nieuwe look & feel die drie perspectiefniveaus belicht: de menselijke factor, het product, maar vooral ook de stukken die vervaardigd worden de performante
machines van LASEA.
Serviceplan werd ook gevraagd om een nieuwe bedrijfsvideo te draaien waarin de innovatieve en internationale benadering van LASEA, net als diens expertise, de hoofdrol spelen. Ontdek de video hieronder.
Credits
Accounts : Vanessa Sponar, Nick Van Calck, (Florence Roekens)
Directeur artistique : Luc Shih, Marc Thomasset
Copywriter : Manuel Sarraf, Nathalie Strybos
Creative leader : An Rietjens
Production Agency : Toast Agency