Na passages bij McDonald, Twitter en Vice strijkt Malik Azzouzi nu neer bij het digitale strategiebureau Mountainview. Hij wordt er als head of strategy verantwoordelijk voor de supervisie van de strategie voor de verschillende klanten van het bureau. Zijn taak? Ervoor zorgen dat het bureau nog nauwer aansluit bij de digitale verwachtingen van adverteerders. Het management van Mountainview vertrouwde hem de missie toe om het bureau en de reeds aanwezige expertise verder te ontwikkelen. Daar hoort ook de optimalisatie van de samenwerking met de andere bureaus binnen de groep bij, met name Clicktrust en MvStudio. Azzouzi werkte eerder ook bij reclamebureaus als DDB en Wunderman Thompson.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]