Het loopt op rolletjes voor Marbles. Het jaar is nog maar net begonnen of het bedrijf verwelkomt al vier nieuwe klanten. Samenwerkingen met onder andere Vlaams Instituut Gezond Leven, Faja Lobi, Urban Harvest, het orthopedisch revalidatiecentrum van Frédérique Neys en nog veel andere potentiële klanten in de pipeline zorgen zo voor een mooi groeiperspectief voor het communicatiebureau.
Om deze samenwerkingen tot een goed einde te brengen, is de uitbreiding van het team een must. Begin februari verwelkomden de collega’s Charlotte Meys als nieuw designtalent om het team te versterken. Zij werkte voordien als brand director bij Edmire. Binnen haar nieuwe job zal ze meebouwen aan het geluk van de klanten van Marbles door hun marketingdoelen te realiseren. “We willen onze groeiambities waarmaken door enerzijds samenwerkingen uit te bouwen met bedrijven die hun marketing- en employer branding doelstellingen willen realiseren en anderzijds door effectieve zelfsturende teams uit te bouwen. Met de komst van Charlotte en onze nieuwe klanten zetten we alvast de verwachtingen hoog voor de rest van het jaar," aldus COO Tim Berghmans.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]