Marbles en Chocolate Nation, het gloednieuwe Antwerps chocolade-belevingsmuseum, maken van Antwerpen een echte Belgische chocoladestad. Marbles is de communicatiepartner van deze nieuwe trekpleister. Chocolate Nation opende begin januari de deuren voor het grote publiek. Het belevingsmuseum moet een van de grootste trekpleisters in Antwerpen worden: nergens anders ter wereld kan je je volledig onderdompelen in de wereld van Belgische Chocolade, maakt men zich sterk. Daar waar vroeger Aquatopia was, is nu een oppervlakte van 4.000 m² gewijd aan Belgische chocolade. Een product waar we als Belg trots op mogen zijn. De initiatiefnemers Jeroen Jespers en Mickelle Haest willen alle zintuigen van de bezoekers prikkelen. Van proeven en voelen tot ruiken en luisteren.
Het marketingteam van Chocolate Nation en Marbles werken samen aan de gehele marketing van het belevingsmuseum, van strategie en webdevelopment tot on- en offline marketinginitiatieven. De collega’s bij Marbles reageren enthousiast op de samenwerking: « Voor Chocolate Nation werken is een heerlijke uitdaging. Dat we ondertussen allemaal minstens 5 kg zijn aangekomen, nemen we er graag bij. Wat wil je: bij elke meeting halen we onze chocoladevoorraad boven om onze creativiteit te voeden. »
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]