Marcel Nijland gaat bij end-to-end agency iO aan de slag als data business development director. Met de komst van Nijland versterkt het Data & Intelligence team van iO zich met 25 jaar ervaring, in de vorm van een director met een sterke focus op marketing, sales, strategie-ontwikkeling en business innovatie.
Marcel Nijland was eerder als strategy consultant werkzaam bij digitale dienstverleners zoals Digitas LBi en Macaw, en binnen product organisaties zoals Omniplan en Centerparcs, en zet nu de stap naar iO.
In het Data & Intelligence team zal hij zich bezighouden met de analyse van de marktbehoefte, het ontwikkelen van Data & Insights proposities - en hoe deze de klanten van iO helpen en inzicht bieden om business doelen mee te behalen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]