Dentsu Aegis Network en het Institut des Hautes Etudes des Communications Sociales (IHECS) organiseren een Trend Talk in samenwerking met PUB, VOO en JCDecaux: ‘Innovation for connected brand experiences’ start op 19 april om 18u30 in het auditorium van het IHECS. Prof. dr. Marcel Saucet, expert in innovatie en digitale en guerillamarketing, spreekt er over de nieuwste ontwikkelingen in de digitale merkenbouw. De Californische dertiger staat aan het roer van het bureau Street Marketing by LCA Group en doceert aan de Universiteit van San Diego. Hij introduceerde het koekjesmerk Michel et Augustin in de Star Bucks van New York op basis van een ongeziene straatmarketingactie. Zijn boek Street Marketing: the Future of Guerilla Marketing and Buzz werd in de Verenigde Staten bekroond met een Best Book Award.
MEDIA BUYER & PLANNER bij Lidl
Overzicht Lidl wil de favoriete supermarkt van België en Luxemburg worden. En we […]
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]