Marie Demesmaeker

New kids in town

Doorheen mijn studies marketing aan de UCLL kreeg ik de kans om zowel aan de London South Bank University als aan de Universitat Autònoma de Barcelona te studeren, en landde ik tijdens een stage bij het marketingteam van Red Bull. Toch vond ik nog niet meteen waar mijn hart naar verlangde, dus besloot ik om een master bedrijfscommunicatie aan de KULeuven te volgen. Tijdens mijn afstudeerstage kwam ik terecht bij at-thetable. Een tof bureau in Gent waar men zeer flexibel te werk gaat en je echt op zoek mag gaan naar wat je leuk vindt. Zo werk ik langs de ene kant aan de zijde van Julie Standaert (account director) om klanten zo gericht mogelijk te bedienen en leer ik langs de andere kant de strategische knepen van het vak aan de zijde van Jorian Vanvossel (strategisch directeur).

Toen ik mijn stage begon bij at-thetable zat op dat moment dé grote 'madam van de reklam' aan het roer van het schip: Isabel Peeters. Ik kende haar nog niet maar besefte snel dat ik onder de vleugels was genomen van een pionier in het vak die héél veel volk kent en die al heel wat had bereikt - de ideale leerschool dus! De liefde kwam langs beide kanten en ik begon in augustus 2022 vast als strategic account. Zo hoop ik in de voetstappen te treden van Isabel, Jorian en alle andere ervaren collega’s bij ATT om het minstens even ver te schoppen in de reclamesector.

 

 Marie Demesmaeker is actief bij at-thetable als strategic account