Marie-Julie Dellaert versterkt Echo

News / People

Communicatiebureau Echo verwelkomt communications and content specialist Marie-Julie Dellaert (ex-The Oval Office). Haar expertise op vlak van (digitale) content marketing zet het agency kracht bij. Echo specialiseert zich in interne bedrijfscommunicatie. Zo werkt het agency communicatietrajecten uit die de betrokkenheid van werknemers vergroten. Moeilijke boodschappen worden eenvoudig, begrijpbaar en creatief gebracht zodat medewerkers correct geïnformeerd en geïnspireerd blijven. Echo voorziet de tools om boodschappen op passende wijze te echoën. Het agency is actief in diverse sectoren waaronder toerisme, food, hospitality, cultuur, mobiliteit, entertainment alsook industrie en retail. Het bureau haalt daarom een content expert aan boord. Afgelopen jaar liepen er o.a. trajecten bij FrieslandCampina, Toerisme Vlaanderen, Vlaams Instituut voor Biotechnologie en Partena. Marie-Julie Dellaert bouwde de afgelopen 12 jaar expertise op bij The Oval Office, het Industriemuseum, het Huis Van Alijn en MSK Gent. Haar uitgebreid klantenportfolio – bestaande uit o.a. AB InBev, Toerisme Vlaanderen, Agentschap voor Natuur en Bos, Stad Gent, UGent, ABVV-Metaal - maakt dat ze van vele markten thuis is. Met bakken goesting en ervaring op zak, wil ze samen met de Echo-collega’s performante en spraakmakende campagnes leiden die werknemers enthousiasmeren. “We geloven dat elk bedrijf vol interessante verhalen zit. Je hebt enkel een Echo nodig om gehoord te worden, van je interne medewerker tot je externe doelgroep,” zegt Marie Lemaître, managing partner Echo & Walkie Talkie. “Samen met de corporate communicatiecel van Walkie Talkie (zusterbureau gespecialiseerd in externe communicatie) zoeken we naar een complementair communicatieplan dat zich uitrolt op het juiste moment, via de juiste kanalen.”