Marie-Laure Cliquennois verlaat TBWA\Brussels

Marie-Laure Cliquennois verlaat eind dit jaar TBWA\Brussels, het bureau waar ze in september 2015 aantrad als creative director. Daarvoor was ze creative director bij Air. Nog eerder werkte ze bij Euro RSCG, Famous, Saatchi & Saatchi Brussels, Saatchi & Saatchi Frankfurt en Leo Burnett. Ze heeft gewerkt voor klanten als Heinz, British Airways, McDonald's, Toyota, Audi, Proximus-Vodafone, AB Inbev, De Nationale Loterij, Brussels Airlines, CBC Bank en Amnesty International.
In 1993, na slechts acht maanden in het vak, pakte ze al haar eerste Cannes shortlist. Sindsdien won ze een hele reeks nationale en internationale prijzen, zoals de Creative Club of Belgium, Cannes Lions, Eurobest, New York Festivals, Clio Awards, D&AD en de Effies - in categorieën als TV, outdoor, promo en activatie, direct, interactief, content, digitaal en geïntegreerd.
“Na zes 6 jaar bij TBWA heb ik besloten om mijn weg verder te zetten. Bedankt TBWA\Belgium, Jan Macken en Kris Govaerts voor deze fijne rit. Ik ben klaar voor nieuwe avonturen,” aldus Cliquennois.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]