Marketeer of heilige koe?
Het afgelopen jaar hebben we in PUB vrij veel aandacht besteed aan het belang en de plaats van marketeers in bedrijven. Via allerlei onderzoek en ook uit interviews wordt namelijk de schijn gewekt dat het marketingvak aan waarde moet inboeten. Ook in dit nummer haken we daarop in met een onderzoek van The House of Marketing. Het onderwerp kwam eveneens aan bod tijdens de uitreiking van de Marketeer of the Year op 19 november. Eric Lauwers, ex-marketeer en ceo vanAB Inbev, ging nog een stap verder met zijn toespraak over de mate waarin marketeers kunnen doorgroeien tot ceo’s.
Het valt me op dat een aantal besluiten uit deze onderzoeken allesbehalve nieuw zijn. Dat marketing niet mag verengd worden tot communicatie, dat is echt wel een open deur intrappen. En dat men nog andere waters moet doorzwommen hebben voor men het tot ceokan schoppen,lijkt me nogal wiedes.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]