Marketing McDonald’s krijgt nieuwe top


Olivier van den Bossche
Deze zomer werd bekend dat Olivier Van den Bossche, voormalig directeur marketing bij McDonald's België, het hoofd zou worden van de marketingafdeling bij de Europese tak van de groep. En die dag is voor hem vandaag aangebroken.
Van den Bossche zal opgevolgd worden door Stijn Heytens, die echter geen onbekende is bij de groep, want Heytens werkte van 2004 tot 2010 als marketingverantwoordelijke voor de Belgische markt. Nadège De Decker zal op zijn beurt de functie van marketing manager op zich nemen.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]