Marketing McDonald’s krijgt nieuwe top


Olivier van den Bossche
Deze zomer werd bekend dat Olivier Van den Bossche, voormalig directeur marketing bij McDonald's België, het hoofd zou worden van de marketingafdeling bij de Europese tak van de groep. En die dag is voor hem vandaag aangebroken.
Van den Bossche zal opgevolgd worden door Stijn Heytens, die echter geen onbekende is bij de groep, want Heytens werkte van 2004 tot 2010 als marketingverantwoordelijke voor de Belgische markt. Nadège De Decker zal op zijn beurt de functie van marketing manager op zich nemen.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]