In haar nieuwe campagne laat Marktplaats Nederland kennismaken met de nieuwe dienst waarmee zij gebruikers een optie biedt om met nog meer zekerheid te kopen en verkopen: Kopersbescherming. De nieuwe service beschermt kopers wanneer het product niet of beschadigd aankomt of wanneer de inhoud van het pakket anders is dan afgesproken met de verkoper. Dankzij Kopersbescherming staat het geld van de koper veilig tot de aankoop is ontvangen en goedgekeurd. Het geruste gevoel dat de service biedt staat centraal in een multi-channelcampagne die op vrijdag 27 mei van start ging.
Marktplaats investeert doorlopend in het nog leuker, makkelijker en veiliger maken van handelen op het platform. Marktplaats Kopersbescherming is de opvolger en vervanger van het voormalige ‘Gelijk Oversteken’ met een nog uitgebreidere en geoptimaliseerde dienst die aansluit op de behoefte van haar gebruikers. De service is, na een test- en uitrolfase, nu beschikbaar voor alle gebruikers van het handelsplatform. In tegenstelling tot bestaande vergelijkbare diensten, is Marktplaats Kopersbescherming een optionele dienst die verkopers en kopers op het platform naar eigen keuze aanbieden en afnemen. De koper betaalt hiervoor 5% van de overeengekomen aankoopprijs, voor de verkoper zijn er geen kosten aan verbonden.
In de gelanceerde campagne, van de hand van Happiness Brussels, laat Marktplaats heel Nederland kennismaken met de nieuwe service. “We willen graag dat onze gebruikers zo makkelijk en prettig mogelijk kunnen handelen via ons platform, maar ook op een zorgeloze en veilige manier. Omdat we weten dat niet iedereen het prettig vindt om een product vooruit te betalen dat ze nog niet hebben gezien of ontvangen, hebben we Kopersbescherming geïntroduceerd. In deze campagne laten we zien hoe deze nieuwe service het handelen op Marktplaats eenvoudiger en zorgelozer maakt. Daardoor genieten gebruikers nog meer van hun aan- of verkoop,” zegt Gregory Kukolj, CMO van Marktplaats.
Videocampagne: moeder maakt droom van jonge DJ werkelijkheid
Met een multi-channelactivatie (tv, YouTube, social, owned media en CRM) wil Marktplaats zoveel mogelijk Nederlanders bereiken. Belangrijk campagne-onderdeel is de video waarin we een jong meisje zien die ervan droomt om DJ te worden. Terwijl het meisje haar hobby uitoefent met een kopje op haar oor en haar beschuit op haar bord die een plaat moet voorstellen, koopt haar moeder met behulp van Kopersbescherming een DJ-set voor haar. Een droom die uitkomt voor de jonge DJ.
Credits
Client : Gregory Kukolj, Eveline Eberhardt, Grietje Suijkerbuijk
Creative Agency : Happiness x Higuita as The Good
Creative management : Karen Corrigan
Chief Creative Officer Geoffrey Hantson
Managing Director : Hans Smets
Creative Director & Head of Art : Katrien Bottez
Creative Director : Niek Eijsbouts
Strategic Diretor : Daan De Raaf
Concept Providers : Bas den Bode & Niek van Beek
Creative Content Director : Jil Dockx
Creative Content Provider : Brent Roofthooft & Birger Morris
Graphic DesignEmilie Wauthelet & Lore Snauwaert
Copywriting : Dee Verwaetermeulen
Motion Design : Bart Callaerts & Aline Schmitt
Business Director : Kris Van den Brandt
Sr. Account Executive : Yente Yanssen
Production : Cake Films Amsterdam
Director : Henk Loorbach
Sound design : Jorrit Kleijnen
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]