Martini lanceert "Dare to be"-campagne met Urban Media en Clear Channel

Crea / News

Martini lanceert de nieuwe "Dare to be"-campagne, exclusief in België, via OOH-actie in samenwerking met Urban Media en Clear Channel.  Het merk dat bekendstaat om zijn aperitieven heeft België gekozen als eerste land om zijn nieuwe merkpositionering aan te kondigen en zijn positie als leider in Modern Aperitivo te bevestigen. Voor de gelegenheid wilde het een waardevolle ervaring voor consumenten creëren door massale zichtbaarheid en interactie te combineren. Naast een nationale aanwezigheid op straat met 2m² Adshel, koos Martini het station Antwerpen-Centraal, een plek die zowel door pendelaars als toeristen wordt bezocht, voor een speciale activeringscampagne. 

Centraal in de campagne staat een tijdelijke bar waar het publiek gratis de alcoholvrije Martini's van Vibrante & Floreale kan proeven. Een gelegenheid om een aantal producten te proeven terwijl je de reclamespot ontdekt op de XXL Led Wall achter de bar. De campagne is te zien tot 17 maart en is het resultaat van een samenwerking tussen Martini, OMD Belgium & Luxembourg, Billups, Urban Media en Clear Channel.