Martini zet aperitivo-seizoen officieel in 


Communication / Marketing / News

Martini Terrazza - Brussels - 21/06/2017

Martini Terrazza - Brussels - 21/06/2017

Martini is klaar voor de zomer. Onder een stralende zon, op de allereerste officiële zomerdag vierden zowat 1000 personen gisteren in de vroege avond het eerste Terrazza Martini van het seizoen in Quay01 in Brussel. Bij de vele aanwezigen lag maar één woord op hun lippen: aperitivo. Die Italiaanse traditie bestaat erin aan het eind van de namiddag onder vrienden of collega’s samen te komen om na een zware werkdag te genieten van antipasti en cocktails (vaak lichte cocktails zoals Martini & Tonic bijvoorbeeld). En dat is Terrazza Martini helemaal: mensen samen laten chillen rond heerlijke producten die ons doen denken aan Italië. Bekende DJ’s zoals Nora En Pure, Finnebassen, L-Fêtes en Maya Cox zorgden de hele avond voor sunny beats. Ogilvy & Social.Lab stond in voor de communicatie van het evenement.

Het Brusselse Terrazza Martini van gisteren smaakt naar meer. Tijdens de zomer slaat Terrazza Martini dan ook overal in België en Luxemburg zijn tenten op: in Bocadero in Antwerpen, Chagall in Nieuwpoort, in Spa tijdens de Grand-Prix Formule 1, in IKKI in Luxemburg. Elke Terazza Martini heeft zijn eigen sfeer en set-up, maar de belangrijkste ingrediënten blijven hetzelfde: heerlijke antipasti, Martini & Tonic en sunny beats.

Deze zomeraperitief is wereldwijd bekend. De lichte cocktail is verfrissend en klaar in een handomdraai: de helft Martini vermout en de helft tonic in een groot glas met ijsblokjes. Elke Martini-variant (Bianco, Rosato, Rosso, Extra Dry en Fierro) werd geserveerd met een schijfje citrus.

Leuk van Martini, dat hiervoor de medewerking had van Ogilvy & Social.Lab, BBDO, OMD en Boris!

Martini Terrazza - Brussels - 21/06/2017

Martini Terrazza - Brussels - 21/06/2017

Martini Terrazza - Brussels - 21/06/2017

Martini Terrazza - Brussels - 21/06/2017