Mastercard lanceert contactloze betaling op de kusttram. Voor de gelegenheid wordt iedere reiziger die contactloos betaalt met Maestro of Mastercard elke zaterdag in augustus zijn of haar reis cadeau gedaan. Om de vakantiegangers te informeren zijn twee bushokjes volledig bekleed met de kleuren van het merk. Tegelijkertijd wordt de campagnespot tot het einde van de maand uitgezonden op het City Play Coast-netwerk, de selectie digitale schermen aan de kust. De actie wordt ondersteund door een online campagne. “Velen van ons brengen dit jaar hun vakantie door in België, vooral aan de Belgische kust. We zijn erg trots om samen met onze partners van De Lijn deze campagne te lanceren, om kusttramritten aan te bieden aan mensen die contactloos betalen met Maestro of Mastercard. Het ontdekken of herontdekken van onze mooie kustlijn dankzij contactloos betalen: het is snel, gemakkelijk en veiliger. Deze eerste golf is een voorproefje van een veel bredere campagne die heel Vlaanderen zal bereiken,... te ontdekken in de komende maanden, voornamelijk in affichage," zegt Jonathan Romain, head of Marketing & Communications at Mastercard Belux.
De campagne is het resultaat van de samenwerking tussen Mastercard, Mindshare, Air, Ketchum, Kinetic, Urban Media en Clear Channel.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]