Mateusz Mroszcak van darwin BBDO naar Happiness

News / People

Mateusz MroszczakMateusz Mroszcak, executive creative director bij darwin BBDO en vroeger ook nog creative director bij These Days en winnaar van vijf leeuwen op de laatste editie van de Cannes Lions, versterkt de troepen van Happiness. Daar zal hij de functie waarnemen van group creative director, wat betekent dat Mateusz zich voor 50% zal inzetten voor Happiness Brussels en voor 50% voor Happiness Saigon. In Brussel doet hij dat in team met Geoffrey Hantson en Philippe Fass. In Saigon doet hij dat in team met Paul Busschaux en Geoffrey Hantson. Mateusz Mroszcak over zijn overstap: “Goesting! Zo vat ik het samen. Goesting om er bij Happiness Brussel een lap op te geven! Goesting om van Happiness Saigon, dat bureau van het jaar was in Vietnam, het beste bureau van Zuidoost-Azië te maken. Goesting om ambassadeur te worden van dit fantastische bureau, maar ook van de Belgische creativiteit.”
"De eerste week van het jaar en mijn eerste wens is alvast uitgekomen," zegt Geoffrey Hantson, chief creative officer bij Happiness. “Om maar te zeggen dat ik heel erg blij ben dat Mateusz beslist heeft om voor Happiness te kiezen. Hij is iemand die hier ongelooflijk gaat passen. Zowel door zijn drang naar merkwaardig werk voor merken, als door zijn grote persoonlijkheid. Mateusz gaat ons heel erg kunnen helpen om in Brussel en Saigon merken te blijven bouwen zoals je dat in deze nieuwe wereld hoort te doen. Bring it on 2018.”
Bij darwin BBDO wordt hij opgevolgd door Raf De Smet, die met zijn ervaring van 18 jaar in de reclamewereld, en met diverse awards op zak, voldoende gewapend is om het bureau creatief zijn mannetje te blijven laten staan.