Mathias Beke deelt ‘Intelligence’ binnen Havas Village Brussel

Merken helpen om duurzaam te groeien en een authentieke relatie op te bouwen met hun communities, en zo het leven van iedereen te verbeteren. Dat is de missie van Havas. Daarvoor vertrouwt Havas Villages op een combinatie van creativiteit, media en entertainment.
Recent werd een ‘Intelligence’-team opgericht onder leiding van Mathias Beke. Hij treedt bij Havas Village aan als chief intelligence officer. Hij vervoegde de Havas Groep in 2011 en stuurt sinds 2016 de Media Consulting teams aan. De ‘Intelligence’-cel steunt op drie complementaire pijlers: klassiek onderzoek (Insights), dataverzameling (AdOps) en analyse van de resultaten (BI). Mathias Beke wordt bijgestaan door Vanessa Sanctorum (Insights), Daphné Limberopoulos (AdOps) en Julien Foucart (BI).
Het elfkoppige team zal daarbij uiteenlopende tools inzetten, van eigen onderzoek of externe studies (Meaningful Brands, Prosumer, Brand Media Monitor, CIM TGM-CD, enz.) tot nieuwe technologische oplossingen (Funnel.io, Power BI, Mediarithmics, Eyeota).
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]