Merken helpen om duurzaam te groeien en een authentieke relatie op te bouwen met hun communities, en zo het leven van iedereen te verbeteren. Dat is de missie van Havas. Daarvoor vertrouwt Havas Villages op een combinatie van creativiteit, media en entertainment.
Recent werd een ‘Intelligence’-team opgericht onder leiding van Mathias Beke. Hij treedt bij Havas Village aan als chief intelligence officer. Hij vervoegde de Havas Groep in 2011 en stuurt sinds 2016 de Media Consulting teams aan. De ‘Intelligence’-cel steunt op drie complementaire pijlers: klassiek onderzoek (Insights), dataverzameling (AdOps) en analyse van de resultaten (BI). Mathias Beke wordt bijgestaan door Vanessa Sanctorum (Insights), Daphné Limberopoulos (AdOps) en Julien Foucart (BI).
Het elfkoppige team zal daarbij uiteenlopende tools inzetten, van eigen onderzoek of externe studies (Meaningful Brands, Prosumer, Brand Media Monitor, CIM TGM-CD, enz.) tot nieuwe technologische oplossingen (Funnel.io, Power BI, Mediarithmics, Eyeota).

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]








