Mathilde de Maere versterkt sinds eind januari de rangen van RMB als head of trader. Haar carrière begon ze bij Dentsu Aegis, waar ze verschillende functies bekleedde zoals tv buyer, account manager, broadcast expert en audience planner. RMB kende ze dus al van haar carrière bij Dentsu: “RMB is een regie die ik altijd heb gewaardeerd, vooral vanwege zijn innovatieve karakter: de wens om vooruit te gaan in een steeds digitaler wordende wereld en zijn openheid voor verandering.”
Ze vervoegt zich bij de Trading & Revenue-afdeling, geleid door Aurélie Clément. In haar functie houdt ze toezicht op het werk van de trading managers en campaign experts. Dit team, bestaande uit 15 personen, is het aanspreekpunt voor mediabureaus (voor nationale adverteerders) of directe klanten voor de opvolging van het RMB-aanbod en het beheer van geplande campagnes.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]