Maxus en Decathlon gaan als eerste voor een 3D radio experience. Dat zit zo: Maxus houdt ervan nieuwe dingen te testen. Decathlon is als adverteerder en als retailer ook erg bezig met innovaties. Daarom lanceerden ze samen de eerste commerciële 3D-radiospot in België.
De huidige campagne draait rond buiten sporten met familie en vrienden, met de nadruk op fietsen en lopen. Ondanks dat ze mensen natuurlijk graag aanmoedigen om samen te sporten blijkt uit de realiteit toch dat lopen en fietsen ook vaak alleen gebeuren met muziek in de oren. Van dat moment maken ze hier gebruik! BBDO creëerde een 3D-spot die het buitengevoel benadrukt door extra gefluit van vogeltjes. Op deze manier kiezen Maxus en Decathlon een moment dat erg relevant is, de spot heeft meer impact en het is nog leuk om naar te luisteren ook.
Deze eerste 3D radiospot in België is sinds 26 maart te horen op Spotify en vele andere digitale zenders.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]