Mazda Masters & Wunderman Antwerp tonen Japans meesterschap

Crea / News

Mazda Masters WundermanTakumi. Japans voor ambachtsman. In het land van de rijzende zon associeert men het vooral met meesterschap dat van generatie op generatie wordt doorgegeven. Daarom dat ook bij Mazda deze titel enkel gegeven wordt aan de echte vakmannen. En dat pas na twintig jaar dienstverband. Deze takumi ontwikkelden geheel volgens hun filosofie de meest verfijnde interieuruitrusting: het Takumi Pack. Dit pack wordt tijdens het Autosalon met een mooie promotie aangeboden op de CX-3, de CX-5 en de Mazda 6. Het bevat afwerking in Japans senhout, luxueuze zetelbekleding in nappaleder, elementen met gesatineerd chroom en een suède-touch. De all-new Mazda 3 heeft overigens zijn Europese première op het Autosalon in Brussel. Er worden twee modellen gepresenteerd: de Hatchback en de Sedan. Deze Mazda 3 is ook meteen het eerste model van de zevende generatie Mazda’s.

De aankondigingscampagne bestaat uit twee tv-spots, die enerzijds het Takumi Pack uitlicht, en anderzijds de all-new Mazda 3 in de spotlight zet. Naast een online ondersteunende campagne bestaande uit een aanbiedingenpagina, banners, online video en social posts verschijnen er ook printadvertenties.

Credits
Agency: Wunderman Antwerp
Client: Mazda Motor Belux
Client contact: Bert De Vidts en Bert Callens
Creative Directors: Sam De Volder
Creative team: Wout Geysen en Tijs Dejonckheere
Account team: Tom Thijs, Sander Van de Wiele en Matti Verhaegen
Strategy: Michiel Noens
Campaign Managers: Dieneke Van Gerrewey
Agency producer: Bruno Dejonghe
Print Producer : Sofie Verschaeren
Editor & Motion: Andreas De Ridder en Mikael Naudet
Sound design: Menno Van Riet
Design & DTP: Charlotte Slegers, Inge Vanhees, Reginald Van de Velde en Theo Hagtingius Development: Olivier Berger, Sven Lemmens, Joran Schaefer en Lieven Eulaers