Mazda, Syrco Bakker en Wunderman Thompson serveren exclusieve ‘tastedrive’

Crea / Marketing / News

Met de All-New Mazda CX-60 stelt Mazda zijn nieuwe vlaggenschip voor. De eerste plug-in hybride van het merk serveert innovatieve technologie en ongekende luxe, maar dan volgens een uniek Japans recept. Volgens datzelfde recept schotelt Wunderman Thompson samen met sterrenchef Syrco Bakker 15 gelukkige duo’s een exclusieve ‘proefrit’ voor.

De gloednieuwe Mazda CX-60 pakt uit met zijn elegante design en smaakvolle afwerking. Met die perfecte fusion van stijl en raffinement plaatst hij zich aan de absolute top van het luxueuze SUV-segment. Maar waarin hij zich écht onderscheidt, is zijn Japanse DNA. En daar haakte Wunderman Thompson helemaal op in.

Wie een proefrit boekt met de All-New Mazda CX-60 maakt kans op een onvergetelijke ‘tastedrive’ inclusief sterrendiner voor twee. Voor deze culinaire creatie tekent sterrenchef Syrco Bakker (Pure C**), die zich eveneens laat inspireren door het beste wat Japan te bieden heeft. De locatie van zijn exclusieve pop-up restaurant is topgeheim en is bovendien enkel en alleen terug te vinden in het navigatiesysteem van de CX-60.

De digitale campagne wordt geserveerd door Wunderman Thompson en zal lopen van 8 tot en met 30 juli. Hou Mazda’s social media kanalen dus zeker in de gaten en … tast toe!

Credits

Agency: Wunderman Thompson Antwerp/Brussels

Client: Mazda

Client contact: Ben Seys, Tom Verbruggen, Kevin Liefooghe, Nienke Iliaens

Creative Directors: Kristof Snels, Manuel Ostyn, Pieter Staes, Arjen Tarras, Kasper Janssens

Creative team: Arjen Tarras, Kasper Janssens, Lennie De Troyer

Account team: Barbara Van Duffel, Pieter Van Schil, Diede Michiels, Sofie Laeremans, Stefan De Haes

Strategy: Olivier De Laet, Jonas Keersmaekers, Douglas Van Dieren

Copywriter: Tom De Block, Yves Donceel

Design Director: Fred Lateur

Design: Marc Dupont, Kelly Catteeuw

Motion design: Karel Van Gucht
​​
​Agency producer: Thomas Anthoni, Stefan De Haes

Sound design: Menno Van Riet
​​
​Development: Bram Verdyck, Joran Schaefer, Sam Serrien

Performance: Koen Speelmeijer

Event partner: WeMakeYouHappy