Het complete Mazda-gamma onderging recent een ware metamorfose. Van elk model werd zowel design als technologie grondig aangepakt. Nu biedt het merk zijn nieuwe generatie aan tegen - naar eigen zeggen - 'verbazende' saloncondities. Om die boodschap kracht bij te zetten, creëerde These Days de Mazdamorfose-campagne. In print, online, direct marketing en bij de dealer, maar ook op het (gisteren afgelopen) Autosalon. Op de Mazda-stand, die oogde als een hedendaagse grootstad, kwam het concept tot leven. Nietsvermoedende bezoekers werden er live met verstomming geslagen met een reeks metamorfoses gecreëerd in samenwerking met Steven De Laere, een van Belgiës beste illusionisten.
Credits:
Client: Mazda
Contact: Joachim Sas, Bert Callens
Agency: These Days
Account: Tom Thijs, Seppe Dogge
Creative Director: Samuel De Volder
Creation: Bram Van Looveren, Joeri Quinet, Tom De Block
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]