McDonald’s en TBWA houden van wat ze houden

Crea / News

Een McFlurry met frietjes? Of Chicken McNuggets gedipt in een ijshoorntje? Als je ervan houdt, dan moet je het gewoon doen! Diversiteit in al zijn vormen maakt van de wereld een mooiere plek. En daarom verspreidde McDonald’s posters met allerlei combinaties van hun iconische producten tijdens de Belgian Pride, tekens vergezeld door de krachtige lijn: ‘Love what you love’.

De Belgian Pride is dé jaarlijkse bijeenkomst van de LGBTI+-community en hun vrienden. Een fantastisch evenement dat in het teken staat van meer inclusiviteit, openheid, respect en gelijkheid. En natuurlijk een groot feest waarop iedereen kan zijn wie ze zijn en kan houden van wie ze houden. Een state of mind waar McDonald’s altijd achter heeft gestaan en die ze blijven aanmoedigen op elke mogelijke manier. Dat doen ze met structurele initiatieven in België en overal ter wereld, maar soms ook met eenvoudige posters in het straatbeeld.

Die posters herinnerden elke McDo fan eraan dat ze van de McDo producten kunnen genieten zoals zij dat willen. Wil jij Chicken McNuggets in een ijsje dippen? Geen probleem! Of liever frietjes als topping op je McFlurry? Doe maar! Voor de productie van de posters vroegen we aan onze vaste foodfotografen om McDo producten te shooten in combinaties die ze waarschijnlijk nooit hadden zien aankomen, maar die uiteindelijk een prachtig resultaat opleverden.

Credits

<Love what you love>

<McDonald’s>

<TBWA>

<Client>

Laurence Anckaert

Creative Team

Creative Director: Jeremie Goldwasser

Senior Copywriter: Thomas De Vreese

Senior Art Director: Dieter Vanhoof

Account Team

Client Services Director: Bénédicte Ernst

Account Director: Elien Onclinx

Account Executive: Jolien De Wulf

Photography

Agency: Studio Wauters

Photographer: Bart Wauters

Media

Media Agency: OMD

PR Agency

TBWA Reputation

Creatives

Tom Cole, Régine Smetz, Bruno Giunta, Julian Lesceux, Tiffany Van den Abeele, Tessa Segers, Tom Meijer, Jesse Van Gysel, Jonas Van Bael