McDonald’s en TBWA stillen verveling met Burger Puzzle

Na zes weken in ons kot zitten heeft de curve der verveling een serieuze piek bereikt. Niet te verwonderen dat ook de online verkoop van legpuzzels op dit moment alle records breekt. Puzzelen is dan ook de perfecte activiteit om je thuis in stilte bezig te houden en helemaal zen te worden tijdens deze stresserende periode. McDonald’s België wil alle fans hongerig naar een namiddagje met vrienden in de McDo helpen en lanceert de officiële Burger Puzzle. De allereerste McDo burger met niet één of twee stukken, maar honderden stukjes vlees. De meeste smakelijke puzzel ooit met 500 stukken om duimen en vingers bij af te likken. Genoeg voor uren staren naar stukjes gesmolten kaas. Of is dit stukje nu net een deel van het broodje? De Burger Puzzle wordt alvast fel gesmaakt door de McDonald’s fan community - op de Facebook-pagina van McDonald’s België kunt u er zelfs eentje winnen...
CREDITS
CD: Jeremie Goldwasser
AD: David Maertens
Copywriter : Thomas Driesen
Social Creative: Anke Verhaegen
Account: Elien Onclinx
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]