- 31/03/2022 16:00
In de lente van 2020 steeg e-commerce méér dan het hele decennium ervoor. Laat dat even inzinken. En er is meer. Onderzoek uitgevoerd door BCG wijst uit dat digitale merken... twee keer zoveel kans hebben om hun marktaandeel te vergroten, hun omzet gemiddeld 18 procentpunten verhogen en kosten met 29 procentpunten verminderen.
Maar … hoe speel je hier als organisatie op in? De Meaningful Marketing Talks van BAM zijn een goede start. In 7 vooruitdenkende sessies en workshops duikt men in de toekomst van marketing: "We verkennen zinvolle manieren om de harten en geesten van consumenten te winnen – en geven je de kans om te leren van de beste experten."
Op 31 maart trapt de BAM de Talks af met een sessie over MarTech. Gratis voor BAM-leden!
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]