MEC België zet zich in voor Resto du Coeur

MEC België heeft beslist haar troepen in te zetten voor Resto du Coeur nu het einde van het jaar eraan komt. Het bureau schenkt hierbij iets dat veel kostbaarder is dan geld: zij schenken tijd.
In samenwerking met Radio Contact zal Resto du Cœur tussen 9 en 18 december verschillende pop-up stores openen in verschillende winkelcentra verspreid over België voor de inzameling van niet bederfbare voedingsmiddelen.
Thierry Brynaert, CEO bij MEC België, legt uit: “Twee jaar geleden stelde ik mijn medewerkers de vraag wat hen het meest ontbrak in hun leven. Meer dan 75% antwoordde me: tijd. Daarnaast is het bovendien zo dat we onze hulp aan liefdadigheidsverenigingen beperken tot het geven van een gift. Het ontbreekt deze verenigingen echter ook vaak aan vrijwilligers om hun acties uit te voeren. Ervan uitgaande dat wat zeldzaam is ook kostbaar is, wensten we deze vereniging dat te schenken wat onze medewerkers het meeste koesteren: hun tijd.”
Het bureau biedt zo meer dan 300 uur hulp aan Resto du Coeur. Voor MEC is dit een mooie manier om het jaar te eindigen ten dienste van een vereniging die zich sinds 1985 in België inzet om te voorkomen dat mensen sterven van honger of koude. MEC zal voor de duur van deze actie de kleur van haar logo op al haar verschillende communicatiekanalen aanpassen.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


