MEC laat zich kleden door Calzedonia

Caledonia vertrouwt zijn mediabudget toe aan MEC. In een competitie versloeg MEC concurrenten Space en Initiative.
Het Italiaanse merk, gespecialiseerd in zogenoemde legwear en beachwear (met ook lingeriemerken Intimissimi en Tezenis) beheerde zijn campagnes tot nu vanuit Italië. Het te lage rendement van affiches in het straatbeeld deed het Italiaanse management beslissen om specialisten aan het werk te zette. Die moeten de reclame-inspanningen beter matchen met de ambities van het merk. En dat betekent eventueel ook andere vormen van communicatie dan enkel affiches in het straatbeeld.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]