MediaCom wint Duracell wereldwijd

Na een competitieve pitch werd MediaCom verkozen tot wereldwijd mediabureau voor Duracell. Vanaf 1 juli zal het MediaCom het overnemen van Starcom. De overwinning heeft betrekking op 32 markten, waaronder de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en China.
“De toekomst is aan de batterijen. Duracell is een iconisch merk en we zijn dan ook heel trots om deze klant te mogen verwelkomen in de MediaCom-familie. We zijn verheugd alvast om onze expertise en strategisch denken toe te passen op het merk,” zegt Nick Lawson, Global COO van MediaCom.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





