MediaCom wint Duracell wereldwijd

Na een competitieve pitch werd MediaCom verkozen tot wereldwijd mediabureau voor Duracell. Vanaf 1 juli zal het MediaCom het overnemen van Starcom. De overwinning heeft betrekking op 32 markten, waaronder de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en China.
“De toekomst is aan de batterijen. Duracell is een iconisch merk en we zijn dan ook heel trots om deze klant te mogen verwelkomen in de MediaCom-familie. We zijn verheugd alvast om onze expertise en strategisch denken toe te passen op het merk,” zegt Nick Lawson, Global COO van MediaCom.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]