Mediafield ziet door het bos de bomen, nu ook in Charleroi en Luik.

Media / News / Sustainability

Mediafield is naar eigen zeggen een bedrijf met gepassioneerde mensen die van elke campagne een intense beleving maken. Wie zijn wij om hen tegen te spreken? Een aantal maanden terug lanceerden ze het Mediafield Murals-netwerk met een duidelijke visie voor ogen : een ecologisch en creatief alternatief bieden om reclame te maken.

Omdat de grote centra primordiaal zijn voor een elke impactvolle campagne, werd een ruim netwerk uitgerold in de grote steden. Het reeds bestaande aanbod in Brussel, Antwerpen en Gent werd uitgebreid met 2 nieuwe toplocaties in Charleroi en Luik. ( Voor de Rode Kruis ). Verder is er ook een aanbod in Leuven. Naast het artistieke aspect, dat elke campagne een grote credibiliteit biedt, werd ook werk gemaakt van het ecologische luik. De bezorgdheid voor ons milieu is groot bij elke bewuste adverteerder en maakt deel uit van het Mediafield-DNA.

Momenteel beslaan de Mediafield Murals een oppervlakte van 650 m2. Door de luchtzuiverende coating die op elke Mural wordt aangebracht betekent dit concreet dat de Mediafield Murals hetzelfde zuiverende effect hebben dan 650 volwassen bomen. Hiervoor heeft Mediafield een exclusief partnerschap gesloten met Pureti, een internationale producent van unieke verf- en afwerkingsoplossingen. 

Dit jaar hebben Coca-Cola, Cult !, Proximus, Arena5, Glenfiddich,de Federale en Vlaamse Overheid, Triodos, KBC, Cofidis en het Rode Kruis gezorgd voor een mooiere en gezondere leeftwereld met "the air purifying murals".