Mediafin maakt volledige overstap naar Adhese

mediafin

Media / News

mediafin
Mediafin beheert voortaan al zijn advertenties via het platform van Adhese. De uitgever van onder andere de zakenkranten De Tijd en L’Echo past zo de nieuwe privacyregels van GDPR meteen toe. Mediafin beheert alle data waardoor lezers heel duidelijk weten wat er met hun data gebeurt. Dat schept duidelijkheid voor de lezers en adverteerders van De Tijd, L’Echo, Sabato, De Belegger/L’Investisseur en Netto/Mon Argent rond hun data en privacy.
Adhese maakt het voor Mediafin mogelijk om als uitgever aan lezers en adverteerders heel duidelijk en transparant te communiceren over wat er met de persoonlijke data gebeurt. Die data blijven namelijk 100% eigendom van Mediafin. Zo weten lezers perfect wat er met hun data gebeurt. Het uitgangspunt voor de overstap van Mediafin naar Adhese is vertrouwen tussen alle partijen. De lezer staat in die aanpak centraal. Mediafin deelt de bezorgdheid van uitgevers wereldwijd rond de privacystandaarden die Google hanteert.
adhese
« In oktober heeft Mediafin zijn digital charter gelanceerd. Naast 100% human traffic en 100% viewability, garanderen wij daarmee ook 100% privacy, cruciaal in tijden van GDPR. Google hanteert echter andere privacystandaarden. Adhese laat ons toe om 100% de controle te behouden over de data van onze lezers en adverteerders. Dat zal ervoor zorgen dat we een duurzame relatie tussen onze lezers en onze adverteerders verder kunnen opbouwen, » aldus Hans De Rore, commercial director van Mediafin.
Mediafin maakt al sinds 18 januari 2017 gebruik van het Adhese-platform voor het aansturen en uitleveren van native advertising en contentmarketing op hun online publicaties.